Followers

December 24, 2010

enjoy with buddies ,

my friends ajak pergi mandi dkat sg congkak sbb tibe2 dia mengidam sgt mau swim agak nye , so dia amik aku dekat rumah . tp time tu hari mcm dah mendung laa plak .
dia smpai je rumah , terus amek aku n gerak . tgah jln , ujan turun berserta dgn guruh sekali , agak laa kan nak teruskan perjalanan gak , mahu basah kuyup dgn jln yg licin lg .
xmahu ambil risiko , we all pun patah balik n lepak dkat mcD . act aku dah bosan lepak mcD , dah naik muak rase nye . setelah bontot ni dah hampir kematu lepak di situ akhirnya berhenti juga hujan :) then we plan pergi apartmen ats bukit tu utk swim .
aku just tgok saje mereka swim , sbb nye aku xbwk baju , hehe .
so , aku just jd jurugambar saje :p
so , here we are <3









happy time with mia , dyla n siti :)

No comments:

Post a Comment